);

DOA politika za narudžbe ostvarene preko webshopa

DOA politika za narudžbe ostvarene preko webshopa

U Aquaroomu nastojimo pružiti organizme apsolutno najbolje kvalitete po najboljim mogućim cijenama, isporučene izravno na vaša vrata. Za razliku od primanja obične pošiljke potrebno je posvetiti posebnu pažnju i planiranje kako bi se osigurao siguran dolazak vaših organizama. Imamo stroga pravila i procedure za otpremu živih organizama pa vas molimo da ih pažljivo pročitate i upoznate se s onim što se može dogoditi i što se od vas zahtijeva da ovaj proces bude što glatkiji i sigurniji.

Kako bi živi organizmi stigli u dobrom stanju i sa što manje stresa, važno je planirati dostavu. Provjerite je li vaša adresa točna i potpuna. Pogrešna ili netočna adresa može značajno ugroziti dobrobit organizama u tranzitu i poništit će politiku i jamstvo D.O.A. Molimo provjerite je li netko kod kuće kako bi primio paket u vrijeme isporuke. Svaki organizam koji se vrati u skladište ili ostavi na kućnom pragu neće biti pokriven jamstvom ili D.O.A politikom. Pobrinite se da se s organizmima ispravno postupa i da se pravodobno i ispravno puste u akvarij. Uvijek slijedite sigurnosne postupke puštanja (npr.: ostavite vrećicu s organizmima da pluta u akvariju kako bi se temperatura izjednačila, postupno miješajte vodu kako biste izbjegli šok itd.) Svaki organizam koja stigne mrtav u originalno zapakiranim vrećicama može biti pokriven našim DOA pravilima ako su ispunjeni svi uvjeti, stoga odvojite vrijeme za upoznavanje s time što ćete morati učiniti u tom slučaju. Ne možemo ponuditi nikakvo jamstvo za organizme nakon što su pušteni u akvarij. Jednostavno postoji previše čimbenika izvan naše kontrole koji mogu uzrokovati ugibanje u novom ili postojećem akvariju.

VAŽNO! DOA politika vrijedi samo za organizme poslane dostavom. Ne prihvaćamo DOA reklamacije na organizme koje ste kupili ili preuzeli osobno u trgovini!

Uvjeti za kupnju živih organizama :

  1. Zadržavamo pravo otkazati ili odgoditi narudžbe iz bilo kojeg razloga. To može uključivati, ali nije ograničeno na: Ekstremne temperature koje predstavljaju rizik za dobrobit tijekom tranzita.
    Stanje ili zdravlje organizama koje se smatra neprihvatljivim za transport.
    Nedovoljno zaliha za ispunjavanje narudžbe.
  2. Svako jamstvo odnosi se samo na organizme. Troškovi dostave i naknade se ne vraćaju ni pod kojim okolnostima.
  3. U slučaju stradanja D.O.A, organizmi se ponekad neće zamijeniti, umjesto toga može se izdati povrat sredstava ili poklon bon koji se može iskoristiti u trgovini ako su ispunjeni drugi kriteriji
  4. U slučaju da je organizam greškom naručen, ne možemo prihvatiti zamjenu niti povrat.
  5. Ribe ne šaljemo dostavnim službama.

Procedure, odredbe i uvjeti za D.O.A. Politiku:

  1. Vlasnik mora biti kod kuće kada organizam stigne (organizam vraćen u depo ili ostavljen bez nadzora poništit će D.O.A. kredit/povrat)
  2. Organizam se mora poslati na pravu adresu. Adrese trećih strana, kao što su poštanski pretinci, adrese porti i sl, ne prihvaćaju se i također će poništiti politiku D.O.A. Isto tako, sve netočne ili pogrešne adrese poništavaju politiku D.O.A.
  3. Jasna fotografija/video D.O.A. u neotvorenoj i originalnoj vrećici u kojoj je organizam stigao mora se uzeti i poslati e-poštom u roku od 2 sata od isporuke (ako je organizam u dvostrukoj vrećici, vanjska vrećica se može ukloniti radi snimanja). Pojedinačne DOA slike/videozapis (nakon što se izvadi iz vrećice) također se moraju snimiti i poslati nam e-poštom.
    E-poštom morate poslati jasan video koji prikazuje DOA organizam u vrećama i izvan njih (NEĆE SE prihvatiti nikakva potraživanja bez jasnih slika/videozapisa u neotvorenim vrećama)
  4. E-mail se mora poslati na info@aquaroom.hr u roku od 2 sata od primitka pošiljke. Ova e-poruka mora sadržavati sve relevantne informacije. Relevantne informacije uključuju, ime, broj narudžbe, cca. vrijeme zaprimljenog, broj zahvaćenih vreća, KOLIČINA organizama koji su DOA, slike/videozapis u vrećici (prije otvaranja) i pojedinačne slike/videozapis nakon što se izvadi iz vrećice. (Neće se prihvatiti nikakva potraživanja putem tekstualnih poruka, SMS-a, Facebook Messengera ili putem telefonskog poziva. Sva korespondencija se mora obavljati SAMO putem e-pošte)
  5. Narudžbe se moraju izvršiti putem webshopa www.aquaroom.hr (Narudžbe putem aplikacija i društvenih mreža poništit će sve zahtjeve D.O.A.)
  6. Nemamo kontrolu nad rokovima isporuke. Sve naše narudžbe šalju se s očekivanom dostavom za manje od 24 sata, no zbog COVID-19, povećani su rizici od kašnjenja. U slučaju da pošiljka kasni u isporuci duže od 24 sata, odobriti će se 50% kredita na DOA organizme.
  7. DOA reklamacije prihvaćamo samo za narudžbe poslane dostavama. Ne prihvaćamo DOA reklamacije na organizme osobno kupljene u trgovini.

Pitanja i odgovori:

Što učiniti ako organizam nedostaje u narudžbi?

Prije raspakiranja pažljivo provjerite svoju narudžbu i račun koji ste dobili e-poštom prilikom narudžbe. Ako sumnjate da nešto nedostaje u vašoj narudžbi, a o tome niste bili obaviješteni, snimite jasne slike svih vrećica s organizmima u vašoj narudžbi. Slike pošaljite zajedno sa podacima o narudžbi na e-mail info@aquaroom.hr radi daljnje obrade i kontakta.

Što učiniti ako sumnjate da je poslan pogrešan organizam.

U našoj trgovini imamo izvrstan tim kvalificiranog osoblja za odabir i pakiranje vaše narudžbe. Međutim, mi smo samo ljudi i može doći do pogrešaka u pakiranju. Budući da se živi organizmi ne mogu vratiti, odobriti će vam se 50% cijene organizma kao kredit/kupon u trgovini.

Što učiniti ako osporavate oglašenu veličinu organizma

Sve veličine organizama na našoj web stranici su samo procijenjene veličine. Svježe zalihe svakodnevno pristižu u našu trgovinu i trudimo se da ažuriramo našu stranicu u skladu s tim. U slučaju da se veličina organizma uvelike razlikuje od one koja je reklamirana, potrebno je poslati jasnu sliku organizma u vrećici prije otvaranja i nakon otvaranja uz ravnalo. U slučaju prihvaćanja reklamacije, biti će odobreno 50% cijene organizma kao kredit/kupon u trgovini. Zbog velikih varijacija kod samih proizvođača biljaka, na biljke ne možemo uvažiti reklamaciju za veličinu. Slike koje se nalaze u našem webshopu su samo okvirni prikaz.

Što ako moj organizam nije dostupan na dan slanja?

Naša trgovina otvorena je za javnost od ponedeljka do petka. Tijekom ovih dana svi organizmi dostupni su za kupnju našim walk in kupcima (rezervacije ne držimo). U slučaju da organizam kojeg ste kupili postane nedostupan na dan slanja, bit će izvršen povrat novaca za organizme koji nedostaju. U slučaju da nedostaje više od 50% vaše narudžbe, naše ljubazno osoblje će vas nazvati prije obrade vaše narudžbe. Ako vas ne možemo kontaktirati telefonom, vaša će narudžba biti zadržana dok vas ne uspijemo kontaktirati.

Ostale stvari koje treba uzeti u obzir prije naručivanja:

  • Provjerite imate li dovoljno mjesta u akvariju.
  • Uvjerite se da je vaš akvarij u potpunosti cikliran.
  • Uvjerite se da će vaša novi organizam biti kompatibilan s drugima u akvariju.
  • Provjerite jesu li vaši parametri vode prikladni za vrste koje želite uvesti.
  • Nemojte napuniti svoj akvarij prebrzo ili iznenada jer velika količina riba može dovesti u neravnotežu vaše parametre vode i utjecati na kvalitetu vode.
  • Nemojte hraniti nove ribe 24 sata, potrebno im je vremena da se smjeste i osjećaju kao kod kuće, prerano hranjenje predstavlja rizik za njihovo zdravlje i može narušiti kvalitetu vaše vode. Ako imate postojeće ribe u svom akvariju, dobra je ideja da ih nahranite prije puštanja novih riba.
  • Nemojte se uznemiriti ako po dolasku vaše ribe izgledaju blijedo ili letargično, to je normalno ponašanje tijekom transporta i trebale bi se vratiti u punu boju i živost nakon što se smjeste u svoj novi dom na nekoliko dana.